Шляхи виконання мети та завдань
Результативність виховної діяльності
Результативність виховної діяльності
Використання рекомендацій
щодо
технологічних прийомів та
методів:
методів:
М. Голубченко
Абетка
вихователя ГПД
О.М. Пєхота, О.М. Любарська.
Освітні
технології
В. Давидова.
Через гру до
соціалізації особистості
Основні орієнтири виховання
учнів 1-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів України
Впровадження елементів інновацій
них технологій :
•КТД – колективна творча діяльність
• Виховання толерантності
•Особистісно-орієнтовані технології
• Проектна технологія
Результативність виховної діяльності
Корекційна діагностика
( моніторинг
результативності )
Результативність виховної діяльності
Корекційна діагностика
( моніторинг
результативності )
Напрямок : ставлення школярів до громадсько – національної
моралі
Виховні
досягнення : (очікувані результати): виявлення
національної та
громадської самосвідомості особистості в умовах поліетнічного освітнього
середовища
Мета : вивчення
ставлення вихованців до громадсько – національних
норм
поведінки, рівень прояву певних
національно – патріотичних якостей
Інструментарій : тест «Ставлення школярів до громадсько – національної
норм»
Висновки : тестування вихованців показало,
що в учнів поступово формується активне,
позитивно стійке ставлення до відповідних
громадсько – національних
норм моралі, показник кількості таких
вихованців
збільшився на 5%.
Відповідно
кількість вихованців, які мають
пасивне ставлення та негативне
ставлення до
громадських норм моралі, зменшилась
на 5%
Корекційна
діагностика
( моніторинг результативності )
Напрямок : рівень сформованості ціннісного ставлення
особистості
Виховні
досягнення : (очікувані результати):наявність
позитивної
самостійності у діяльності та поведінці поряд з виявленням активної
суспільної
, громадської позиції
Мета : вивчити
показник сформованого ціннісного ставлення учня до держави, людей, суспільства, до себе,
до природи та праці.
Інструментарій : діагностика рівня вихованості учнів
Висновки :тестування вихованців
показало, що загальний рівень
сформованості ціннісного ставлення
вихованців ГПД мають достатній рівень.
Фактор
«Я і суспільство»
збільшився з середнього
до достатнього рівня.
Корекційна
діагностика
( моніторинг
результативності )
Напрямок :
стосунки батьків з дітьми
Виховні
досягнення :(очікувані результати): вміння
батьків
будувати стосунки з дітьми
Мета : вивчення характеру
стосунків батьків з дитиною;
виявлення проблем у спілкуванні
Інструментарій :анкета «Чи можете Ви?»
Висновки: залучення батьків,
до виховної діяльності ГПД змінило на краще
ставлення деяких до питань
виховання власних дітей. Кількість батьків,
які намагаються не тільки зрозуміти,
але й пізнати дитину збільшилась на
12%,
а кількість батьків яким не вистачало
або знань, або бажання і прагнення
виховувати дитину творчою особистістю
зменшилось на 10%.
Комментариев нет:
Отправить комментарий