вторник, 26 января 2016 г.

Шляхи виконання мети та завдань. Результативність виховної діяльності

Шляхи виконання мети та  завдань
Результативність  виховної діяльності

Використання рекомендацій

щодо технологічних прийомів та

 методів:

М. Голубченко
        Абетка вихователя ГПД

О.М. Пєхота, О.М. Любарська.
Освітні  технології

В. Давидова.
Через  гру до соціалізації особистості

Основні  орієнтири виховання
учнів 1-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів України

Впровадження елементів інновацій

них технологій :

КТД – колективна творча діяльність

Виховання толерантності

Особистісно-орієнтовані технології

Проектна   технологія

Результативність  виховної діяльності

                     Корекційна  діагностика  
                          (  моніторинг 
                                      результативності )


Напрямок :  ставлення школярів до громадськонаціональної 
моралі
Виховні  досягнення : (очікувані результати):  виявлення національної та
 громадської самосвідомості особистості в умовах поліетнічного освітнього 
середовища
Мета : вивчення  ставлення вихованців до громадсько – національних  норм 
поведінки, рівень прояву певних  національно – патріотичних якостей
Інструментарій : тест «Ставлення школярів до громадсько – національної 
норм»

Висновки :  тестування вихованців показало,
 що в учнів поступово формується активне,
 позитивно стійке ставлення до відповідних
 громадсько – національних
 норм моралі, показник кількості таких вихованців
 збільшився на 5%.
 Відповідно  кількість вихованців, які мають
пасивне ставлення та негативне ставлення до
громадських норм моралі, зменшилась на 5%

Корекційна  діагностика   
             (  моніторинг   результативності )

Напрямок : рівень сформованості ціннісного ставлення 
особистості
Виховні  досягнення : (очікувані результати):наявність позитивної 
самостійності у діяльності та поведінці поряд з виявленням активної суспільної
, громадської позиції
Мета : вивчити  показник сформованого ціннісного ставлення  учня до держави, людей, суспільства, до себе, до природи та праці.
Інструментарій :  діагностика рівня вихованості  учнів
Висновки :тестування вихованців
 показало, що загальний  рівень
сформованості ціннісного ставлення
 вихованців ГПД мають достатній рівень.
 Фактор  «Я і суспільство»
збільшився з  середнього
 до достатнього рівня.

Корекційна  діагностика   
(  моніторинг 
результативності )
Напрямок :  стосунки батьків  з дітьми
 
Виховні  досягнення :(очікувані результати): вміння батьків
 будувати стосунки з дітьми
Мета :  вивчення характеру  стосунків батьків з дитиною; 
виявлення проблем у спілкуванні
Інструментарій :анкета «Чи можете Ви?» 
Висновки:  залучення батьків,
до виховної діяльності ГПД  змінило на краще
 ставлення деяких  до питань
 виховання власних дітей. Кількість батьків,
 які намагаються  не тільки зрозуміти,
але й пізнати дитину збільшилась на 12%,
а кількість батьків яким не вистачало
 або знань, або бажання і прагнення
 виховувати дитину творчою особистістю
зменшилось на 10%.

Комментариев нет:

Отправить комментарий